طرز تهیه دسر انار

a6

 

این دسر رو به راحتی و در کمترین زمان میتونید تهیه کنید. من داخل قالب کوچک درست کردم، شما می تونید بیشتر درست کنید.

 

مواد لازم :

  • بیسکویت دایجستیو (ساقه طلایی) / نصف بسته
  • کره آب شده / ۴۰ گرم
  • ژله انار / یک بسته
  • آب در حال جوش / یک لیوان
  • دنت شیری / ۲ بسته
  • آب سرد / نصف لیوان
  • انار دانه کرده / مقداری

 

طرز تهیه :
نصف بسته
بیسکویت دایجستیو ( ساقه طلایی ) رو با حدود ۴۰ گرم کره آب شده توی خرد کن ریختم کف یک قالب ریختم و با پشت قاشق خوب پخشش کردم و توی یخچال گذاشتم.
یک بسته ژله انار رو توی یک یوان آب در حال جوش حل کردم نصفش رو با ۲ بسته دنت شیری قاطی کردم و روی بیسکویت ریختم توی یخچال گذاشتم تا بست نصف دیگه ژله رو با نصف لیوان آب سرد مخلوط کردم توی یخچال گذاشتم تا یکم سفت شد بعد مقداری انار دانه کرده توش ریختم و روی دسر بسته شده ریختم و گذاشتم توی یخچال.
آقای گلریز همین دسر رو با ژله توت فرنگی و
دنت توت فرنگی درست کرد البته توی یک بسته ژله ۳ تا دنت ریخت و روش رو ژله نریخت.

 

اگه دنت در دسترس نبود از بستنی هم می تونید استفاده کنید طعمش خیلی متفاوت نمیشه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:53 ] [ mojtaba ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه